Alexa Chung

I love Chung's style, and everything about her ! look at some pic of her here:



So edgy, so Chung!




darn, she's so cool!




look at chung's bangs! such a lovely!




her daily style... so edgy natural!

Alexa Chung (born November 5, 1983) is an English television presenter and model. Since June 2009 she has had a show called It's On with Alexa Chung which airs on MTV in the United States. (wikipedia)

Chung mengawali karirnya di dunia modelling, tapi tak lama kemudian ia menjadi presenter dan sampai sekarang masih menjalani karirnya.

Gue suka banget gayanya Chung, soalnya dia seperti gak nyontek gaya orang lain dan yang pasti dan favorit gue adalah poninya, gue gak tau kenapa gue suka poninya, tapi tiap ngeliat poninya, pasti gue pengen punya poni kayak dia...hahhaa...

oh, how lovely she is..



Comments

Popular Posts